A feladat, amivel megkerestek:
Ügyfelünk a céges IT képzések és HR oktatási tanácsadás egyik ismert hazai szereplője. Azt vették észre, hogy csökkent a jelentkezők mennyisége. Elavult weboldaluk már nem tükrözte szolgáltatásaik friss szemléletű és prémium minőségét.
Probléma volt a túlzsúfolt tartalom
Az oldal meglehetősen zsúfolt volt és a rengeteg tartalom között nehéz volt navigálni. Voltak céloldalak az egyes kurzusokhoz, de az elavult dizájn, a nehézkes hozzáférés nem érzékeltette a szakértelmet. A tartalom frissült ugyan rendszeresen, de nem adott jó felhasználóbarát élményt.
Úgy is mondhatnám, a nyomtatott tanterveket, a képzések részletes leírását szinte egy az egyben töltötték fel az oldalra. Nem ismerték fel annak a kockázatát, hogy a felhasználók nem képesek befogadni az alig tördelt tartalmakat. Mivel nem értették, el sem jutottak odáig a látogatóik, hogy jelentkezzenek. Az oldal forgalmának zöme a régi, visszajáró vevőkből volt.
Megoldás: a SEO munka nagy része a tartalom optimalizálása volt
Az ügyfél hozta a saját weboldalkészítő partnerét, így közösen dolgoztunk. Egy átfogó tartalmi audit és seo felmérés után egy táblázatban összegyűjtöttem minden olyan URL-t, amely megtalálható volt. Az ügyféllel közösen kiválogattuk, hogy mi megy és mi marad, illetve mit kell létrehozni.
A WordPress oldal új dizájnt és átláthatóbb struktúrát kapott, amely szebben képviselte a minőséget és sokoldalúságot. Átstrukturáltuk a webhelyet, hogy hogy a látogatók könnyen elérhessék a szükséges információkat.
Javultak a helyezések és a konverziók száma is
A hatékony kapcsolatfelvételi rendszerrel kombinált, felhasználóbarát felület egyszerűsítette a megkereséseket, így a potenciális ügyfelek könnyedén kapcsolatba léphettek a céggel. Emellett az oldalon belül SEO-fejlesztések is történtek, hogy javuljon a weboldal láthatósága.
Egy kis SEO átalakításnak indult, de végül nem csak az online jelenlétét erősítette meg, ahanem a piaci pozícióját is