
Egy B2B képzési szolgáltatás weboldalának újratervezése és újraindítása
A feladat, amivel megkerestek: Ügyfelünk a céges IT képzések és HR oktatási tanácsadás egyik ismert hazai szereplője. Azt vették észre, hogy csökkent a jelentkezők mennyisége. Elavult weboldaluk már nem tükrözte szolgáltatásaik friss szemléletű és prémium minőségét. Probléma volt a túlzsúfolt tartalom Az oldal meglehetősen zsúfolt volt és a rengeteg tartalom között nehéz volt navigálni. Voltak

SEO tanácsadó választáshoz 24 pontos részletes útmutató
Az üzleti igények és az SEO kapcsolata Az első lépés, mielőtt SEO tanácsadó keresésbe fogsz az, hogy áttekinted az üzleti igényeidet. Az üzleti igények alatt a vállalkozásod céljait értem. A SEO (keresőoptimalizálás) az a folyamat, amely segít a weboldaladnak jobb helyezést elérni a keresők találati listáján, így a több és jobb kattintás által teljesülnek a

Helyi SEO útmutató 2025 – Így találnak rád a térképen!
Napjainkban a helyi SEO hatékony eszköz, hogy elérd a közeli ügyfeleket. Az erős helyi jelenlét jelentős üzleti előnyt jelenthet. Összefoglalom ebben a cikkben,hogy mi a helyi SEO, kinek való és hogyan hasznosíthatod már az elejétől hatékonyan. Személyre szabott helyi keresés Gondolj bele, Te hogyan keresel valamit! Ugyanígy tesznek az ügyfeleid is. A személyre szabott találati

Keresési szándék: így jön a potenciális vevő
A keresési szándék minél jobb kiszolgálása vezérli a keresőmotorokat napjainkban, ezért a SEO-stratégiádnak is ezt kell követnie. Már nem elég csak a kulcsszavakra optimalizálni, meg kell értened, hogy a felhasználó miért keres valamit, és pontosan azt a tartalmat kell adnod neki, amire szüksége van. Mesélek erről pár jó sztorit is. Persze, nem mindig egyértelmű, hogy

Fél év alatt 0-ról 7570 organikus kattintás egy viszonylag szűk szegmensben.
Volt egy ügyfelem, akinél összetett helyzettel szembesültünk, erről szól ez a SEO esettanulmány. Hogyan lehet tartalommarketinggel sikeresen érvényesülni egy olyan piacon, ahol már rengeteg tartalom van, erős a verseny, és a cég költségvetése sem korlátlan? A cél egy ügyfél megszerzési árának csökkentése A hirdetési költségek egy részét akarta kiváltani, mivel a magas kattintási árak mellett

Így növeltem 700%-kal a kattintás mennyiségét és minőségét
Amikor az ügyfél megkeresett minket, azzal a problémával küzdött, hogy weboldala sokszor megjelent a keresőben, de nem volt elég kattintása, és természetesen ebből kifolyólag vásárlói sem. Az üzleti lehetőség tehát adott volt, de a forgalom nem konvertálódott bevétellé. A helyzetfelmérés SEO audittal kezdődött A SEO audit során kiderült, hogy a weboldal rengeteg olyan kulcsszóra volt