Az oldal egy marketing kommunikációs kampány részeként készült. Szövegíráskor elsődleges szempont volt a konverzió optimalizálása, vagyis a letöltések számának növelése. Ehhez klasszikus marketing szövegírás formát alkalmaztunk, Erős főcím, felsorolásos előnyök, valamint egy rövid lezárás és igazolás pár felhasználóval. Szempont volt, hogy mindezt egy képernyőn belül tudjuk tartani.
A kampány érdekessége az edukációs marketing, amikor először a piac oktatása a cél termékkel, hogy később a magasabb árú szolgáltatást is el lehessen adni, vagyis meglegyen a bizalom kiépülése.
***
Csalianyagok, e-bookok, landingok az egyik első hazai online marketing szövegíró cég több ezer referenciája közül. Cégeket, termékneveket, számokat szándékosan nem írunk, mivel a titoktartás része munkánknak. Keress, ha te is szeretnél valóban hatékony online marketinget, jobb céges kommunikációt!